Tom Reason
Tom Reason, BA (Dijital Pazarlama), BA (Tarih), ilk lisans derecesini Tarih alanında East Anglia Üniversitesi'nden almıştır. 2015 yılında Colin ile birlikte The Campbell Academy'nin gelişimini desteklemek için ekibe katılmıştır. Günümüzde The Campbell Academy'nin direktörü ve The Campbell Clinic Group'un Eğitim ve Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaktadır. Ayrıca Dijital Pazarlama alanında birincilik derecesiyle mezun olmuştur. Tom Reason, pazarlama stratejileri konusunda diş hekimliği profesyonellerine destek olmak amacıyla birçok konferansta konuşmalar yapmış ve The Campbell Clinic'in ticari ortaklarıyla genel pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması konusunda yakın işbirliği içinde çalışmıştır.
Articles
Insights
Diş kliniklerinin büyümesi için etkin bir pazarlama stratejisi hayati öneme sahiptir. Ancak, sınırlı eğitim ve pazarlama araçları ile birlikte platformların fazlalığı nedeniyle, klinik sahipleri için genellikle bunaltıcı bir süreç gibi görünebilir. Bu makale, bu karmaşayı basitleştirerek sürdürülebilir bir pazarlama stratejisine yönlendiriyor. Bu strateji, olağanüstü bir hasta deneyimi sunarak ağızdan ağıza tavsiyelerle desteklenmektedir.